Wyświtlenia mojego wilczego bloga

wtorek, 27 sierpnia 2013

GORIA - mini konkurs.

Hej ! Tu ewelina ! Przejdźmy OD RAZU do opisu konkursu:

 Ta wampirzyca jest poważna i... nie miła. Ale ma chłopaka ! Jest również sztywny. 

BRAM DEVEIN

Umówiła się z nim. Zaprojektuj dla niej elegancki strój na ten zabójczo uroczy wieczór.

Basa:


I plakat konkursu:


Zasady: 
praca musi być zrobiona w Paintcie
zgłoszenia do 01.09.13
prace można przesyłać do 09.09.13
ogłoszenia wyników 12.09.13 !


POWODZENIA !

Dziękuję Arghantone Rose za pomoc napisania tego posta i za pomysł na konkurs dziękuję panu Wolf'owi. Polecam serdecznie ich blogi: world-of-monsterhigh.blogspot.com i monsterhigh-boys.blogspot.com



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oliwka, zapraszam Cię do prowadzenia mojego bloga z nowinkami Monster High. Jeśli się zgodzisz daj znać w komentarzu na blogu:
      world-of-monsterhigh.blogspot.com
      Szczegóły ( źródła nowinek i w ogóle ) ustalimy potem :)

      Usuń
  2. PRACE WYSYŁAJCIE NA ADRES MEJLOWY: WILKOLACZKA.STARDOLL@GMAIL.COM


    REDAKCJA WILCZYCA-Z-PAZUREM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, zapraszam do mnie: monster-direction.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie załapałam się na zgłoszenia -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Następny konkurs będzie mój xd WYGRAM ! xd Boooo... wezmę udział ;**

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, komentujcie !